پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228911
نيروي انتظامي با برهم‌زنندگان نظم و امنيت جامعه به شدت برخورد مي‌کند
تاریخ انتشار : 1396/09/29 08:59:31
نمایش : 1617
معاون هماهنگ‌کننده ناجا مقابله با اخلال‌گران براي برقراري امنيت در جامعه را دومين اولويت نيروي انتظامي عنوان و گفت: پليس با اخلال‌گراني که قصد بر هم زدن نظم و امنيت جامعه را دارند به شدت برخورد مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ ايوب سليماني معاون هماهنگ‌کننده ناجا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نيروي انتظامي به‌عنوان يک سازمان عظيم نيازمند پايش و نظارت دائمي از رده‌هاي مأموريتي در راستاي اهداف سازماني است و اين يکي از دلايل سفر به اين استان است.

وي از ارائه ۸ هزار و ۹۰۰ نوع خدمت توسط نظام جمهوري اسلامي به مردم خبر داد و اضافه کرد: بيش از يک هزار ۶۰۰ خدمت توسط نيروي انتظامي به مردم انجام مي‌شود.

سليماني ادامه داد: تمامي شئونات مردم به نحوي با نيروي انتظامي مرتبط است و درواقع نيروي انتظامي پرچم‌دار خدمت به مردم در نظام جمهوري اسلامي است.

وي با اشاره به اينکه برخي از نقاط کشور دچار مشکل هستند و بنابراين نياز به مراقبت بيشتري دارند افزود: در همين راستا نظارت فراگير از همه شهرها در دستور کار قرار دارد و در نظارت‌ از استان‌ها تصميمات لازم براي بهبود شرايط گرفته و اجرا مي‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا خاطرنشان کرد: کاهش تلفات جاده‌اي اولويت‌هاي نيروي انتظامي بوده و اين مطالبه‌ايي است که از سوي مقام معظم رهبري مطرح شده است.

سليماني با اشاره به اينکه با دو برابر شدن جاده‌ها و خودروها در کشور، تلفات جاده‌اي به نيم کاهش يافته يادآور شد: بيشتر جاده‌هاي چهارمحال و بختياري کوهستاني بوده و از همين رو سامان‌دهي آن‌ها نيازمند همکاري بين‌بخشي ميان ارگان‌ها است که خوشبختانه شاهد همکاري خوبي هستيم .

معاون هماهنگ‌کننده ناجا از عملکرد قابل قبول نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در يکسال گذشته خبر داد و بيان داشت: اين استان داراي خصوصيات منحصر به فرد است و در همه مقاطع نظام جمهوري اسلامي همراهي خوبي داشته است.

وي يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي نيروي انتظامي را حفاظت از مرزهاي کشور دانست و عنوان داشت: با جانفشاني‌هاي خدمت‌گذاران مردم در نيروي انتظامي علي‌رغم تلاش‌هاي دشمن براي ايجاد ناامني، موفق نبوده است و پليس در مرزهاي کشور در حال نزديک شدن به نقطه مناسب بازدارندگي است.

سليماني مقابله با اخلال‌گران براي برقراري امنيت در جامعه را دومين اولويت نيروي انتظامي عنوان و تاکيد کرد: پليس با اخلال‌گراني که قصد بر هم زدن امنيت جامعه را دارند به شدت برخورد مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html